Veebruaris 2019 toimus infopäev "Apteegiteenuse kvaliteedijuhise" teemal, mille eesmärk oli anda ülevaade, miks on "Apteegiteenuse kvaliteedijuhist" vaja ja kuidas seda saab kasutada igapäevases nõustamistöös. Ka räägiti sellest, mis on kvaliteetne nõustamisteenus, kuidas teenuse tehnoloogiline areng võiks tulevikus välja näha ja mis on apteekri roll laiemalt ühiskonnas.

Infopäeval tehtud ettekandeid saab järelekuulata, kui vajutate allolevale nimele ning teemale. Ettekannete materjalid leiate allpool.

1. Ott Laius - "Sissejuhatus infopäeva" (03:18)

2. Daisy Volmer - "Ülevaade kvaliteedijuhise kasutamisele" (26:27) 

3. Anne Keero - "Kvaliteedijuhtimisest üldiselt" (16:33) 

4. Pärtel Relve - "Tehnoloogia kasutamine apteegiteenuse arendamisel" (29:08) 

5. Kaia Kastepõld-Tõrs - "Patsiendi motiveerimine raviminõustamisel" (38:02) 

6. Siiri Jürgenson - "Kuidas juhis panna tööle apteegi heaks" (42:30) 

7. Kirsti Vihermäe - "Iseravimine" (17:17) 

8. Karin Alamaa-Aas - "Koostöö arstiga" (22:32) 

9. Ülla Kaare - "Retseptiravimite kasutamise nõustamine" (20:32) 

10. Kristiina Sepp - "Apteekri laiem roll ühiskonnas" (24:39)


Ettekannetes kasutatud materjale (PDF)  saab samuti vaadata, kuivajutada allolevale pealkirjale.